Thursday, July 24, 2014

Some Blog Updates That Should Have Happened a Year Ago

Today I'm actually posting on my blog 2 days in a row (OMG surprise right?!) because just look at my bad posting schedule.
A heh. Um. Well, at least I got 13 2 months in a row! Heh. Um. Let's move on from this topic, shall we? Well, anyway, I am also posting to finish the post I started yesterday. Because there is a big update!! Also, because the 4th of July potato is still up, and it's been 20 days since 4th of July so that's just getting ridiculous. Anyway, for the update, it's actually mostly about the blog. Like, for example, I FINALLY updated that little image at the top of the blog (you know that little...um....picture thingie....forget it. I'll just show you a picture.)
That thing. I changed it to a potato because I FINALLY figured out how to do that. (P.S. It's labeled "Favicon" and you need a square image.) So yay! It's a square potato!!
Yay!! Okay, I'm done. Here is the other update: I added another song to the ever-growing Music list. It is from Ultraviolet and it is called Up All Night.
Uh yeah. Also, we have something regarding Animal Jam! Finally!! Okay, so here it is. IT IS HUGE!!!
OMZ!!!!! THIS IS AMAZING!!!!!! YAAAAAAY!!!! You know, the loading screen hasn't been updated since OCTOBER 2012. Yeah, that's right, the creepy phantom thing was all part of the Halloween decorations, and then AJHQ was too lazy to take it down. And guess what? The dark theme was launched when my little sister was born- October 24, 2012! :) But anyway. It's really cool!!! So yeah. See you tomorrow, or whatever time I happen to post again. Are you still awake? Probably not. Pat yourself on the back if you weren't like this in the first 5 seconds:
Bye! See you IN DA FUUUUTURE
~

Both signatures today! Haha!

Wednesday, July 23, 2014

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hello! Yes, I know I should be yelled at for not posting in SUCH a very long time. But THIS IS A VERY SPECIAL OCCASION and I feel I must post in honor of it! You may have noticed the extraordinary amount of A's at the beginning of this post. Well, here is the reason for that.
I repeat, BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
ISN'T THIS COOL??!?!?!
This is what it looks like:

It's all beta-y!! And stuff!!! Yay!!! In other news, otters are coming to Jamaa!!!

Yeah, yeah, I know it doesn't actually say "Otter" in there. ...or does it? Look in the page numbers, or rather, lack of them. It spells out "Otter" from page 2-6.




YAY! So otters are coming. Wait, how would that even work? Would the otters kinda like scoot on their butts on land? Or would they be really creepy and slither like snakes and smell through their eyes and go "I WILL EAT YOUR SOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLL" or would they just like do this?
Yeeeeep I think they're gonna be a water animal.
~

Saturday, July 5, 2014

OW!

Hey Jammers! Guess what? good news- I got stung by a bee! Yay!!! Here is me being hurt...
Here is the colored-in me being hurt:
Does that look worse? Yes, that looks worse. Especially the legs. TOO BAD! I'm not so good at drawing on the computer. Anyway, if you celebrate it, I hope everyone had a great 4th of July, and didn't stick a lighted Roman candle in their eye. Anyway, I'm, already bored, and my foot is hurting. So bye!
~
To potato or not to potato? Do you like this new signature?



Wednesday, July 2, 2014

Summer Things

Hi there!!!!! So, you may have noticed that I FINALLY put up the 4th of July potato background. (Yeah, I know, you were all like "is she dead or something? Cause there's just nothing new around here...) And you also may have noticed that it's the same as last year's. Well, I have FIVE GOOD REASONS WHY I DIDN'T MAKE A NEW ONE!!!

1. Because I'm lazy.
2. Because...umm...potato.
3. Uh, I don't have any more.
4. kjk kjjifujgiourtmvnmnvmnskj!
5. 5.

See??! 5 good reasons. Okay, moving on. THE LIGHTNING NECKLACE!!!!!!
Now you can be ZEUS'S...um..NECK!! And do this:
Sorry, Ash and Pikachu! *suddenly the sky gets dark*
Goodbye!!!! I am so random. Tee hee!
~
(Notice the new signature?? Eh? Well, it's a year old. Literally. I made it last year and never used it. So it's a new old signature! Tee hee!

Pet Rules

Oh hey, you've made it to the bottom of the page. Well, now that you're here, it's now your responsibility to make sure the pets get fed. So:
1. Feed Pete 2 or 3 fish. DON'T FEED HIM MORE THAN THAT!! He'll fall over!
2. Over on the Fun Stuff page, feed the fishes about 15 pieces of food (5 clicks) Don't let the red one eat all the food! She's very greedy.
3. And finally, feed Rosie who is also on the Fun Stuff page. She needs about 2 apples and 1 piece of broccoli every day. She loves being brushed, so you should pet her with the brush too!

That's all! Now go feed them. THEY'RE HUNGRY. Oh, and by the way did I mention they need these daily?