Tuesday, December 30, 2014

Mucho Grande Blog Updatio!

Hey Jammers! Sorry for my terrible Spanish attempt, I didn't mean to offend anyone. Anyway, oon the 30th day of Jamaalidays, Mira gave to me...
A Giant Snow Globe!! Great! The animals are so cute <3 Okay, here's the new items:
WOW! Almost a whole page! (The pile of gifts was there already.) 2 from the Jamaaliday Rescue, 2 new and 1 returning. Yep, the holidays are dwindling down and it's almost time for a new month and a new YEAR! 2014 was great. I bet 2015 is gonna be ever COOLER!!! Anyway, you're probably wondering about the blog update. So here it is:

I fixed the YouTube sign up there (I was wondering why that didn't attract more people) because it had the wrong link :) Unfortunately I noticed that after it was up there for 5 months. Ehehe!  Oh, and I completely changed the layout of the blog so now there's 2 sidebars instead of one! Yay! :D lastly, I added my Instagram so you can follow me if you want. Aneeway, here's our update:
XD Oh, AJ. What funny names you come up with. I clicked the randomize button and this is what came up. I adopted that hamster, so let's welcome Crunchypotomus into the world! Yaaay! :D Well, that's it for today. See ya on the LAST DAY OF 2014!!! WOOOOO!!
~

Wednesday, December 24, 2014

Christmas Eve 2014! :)

Merry almost Christmas everyone! Short post today. On the 24th day o' the Jamaalidays, Mira gave to me...
A Gingerbread Top Hat!!! New item, yeah! Oh, and a crapload of new items today..
WOAH O.O Just in time for Christmas! Also we have some returning holiday favorites:
HATS! HATS GALORE! Okay, that's it. Again, sorry for the short post, but it's Christmas Eve...you know, I gotta spend time with my family! :) MERRY CHRISTMAS TO ALL, AND TO ALL A GOOD... POTATO!!
~

Monday, December 22, 2014

The North Pole...in my den!!

Hello everyone! On the twenty second day of the Jamaalidays, Mira gave to mee...
THE NORTH POLE!! Or at least, a sign to the North Pole. Heh heh heh, now I know which direction it's in!




Apparently the North Pole... is a phantom.
Hmm. I never knew that. ONLY 3 MORE DAYS TILL CHRISTMAS!! WOOOO!!! It's also the 7th (or 6th depending on how you look at it) day of Hanukkah! Yeah! Menorahs are awesome! (They are actually! I've seen a giant one and I was like O.O) Oh, BTW I'm making a series of U.S. history vlogs on my YouTube channel called The Full Truth. On a random note, here's a logo I made today:
Tis awesome, I think ^_^  (The A stands for Animal Jam) Tell me what you think of it in the comments. The videos will start in hopefully mid-January and they will be funny videos about historical events. Anyway, here's today's new items:
Nice, ice themed items! NOW I CAN BE ELSA! HAW HAW HAW I'M GOING TO FREEZE EVERYONEWhat? Um, no, I wasn't talking about taking over the world! Not at all! Heh heh! I like muffins. IT'S THE WAFFLE SQUAD!
DUN DANANADUUUUUUUN!!!! It's a bird! It's a plane! IT'S A WAFFLE!!! I'm insane. Have a good bye and GOOD RIDDANCE! *SLAM*

just kidding :D
~

Friday, December 19, 2014

ICY UNICORNZZZ

Hey guys! Happy Friday!! On the 19th day of the Jamaalidays, Mira gave to me...
A lovely Icicle Horn! Now you can be a unicorn mixed with Elsa! Sigh. Every 5-year-old girl's dream. Anyway, time for some NEW ITEM ACTION!
These are in Jam Mart Furniture. I like the window! It's a lot fancier than the Winter Window.
Both are pretty though. Here's the other new items:
Ooo! Now your ears can be like little Christmas trees! I hope people don't put presents on your shoulders. If they do, you can always scare 'em off with this frightful and not-so-delightful Yeti Mask, found in the Hot Cocoa Hut!
Cool! I wouldn't recommend buying it, though. It makes you look like Santa with horns.
That might just be my eagle, though. Hmm. Well, you know what time it is!

1. 'w'  Sneaky!
2. >:O  Shouting match
3. 8O  OH MY GOD THERE ARE ZOMBIES WAIT NO RABBITS WAIT NO RABBIT ZOMBIES AHHHHHHHHH
4. :0  "Oh."
5. X0  Knocked out (temporarily)

Ah, that wraps up another successful Emoticon Friday. I'd like to tell you that AJP will have its last post of next week on December 23rd. I'll return to finish out the year, though! Okay. Time for our update of the day!
I leave you with a Christmas present. He totallly won't give you nightmares! I'll give you 3 guesses to guess who he is. No, he's not Elmo! Close though. No, not Oscar! He's not green! NO, HE'S NOT MR. HOOPER! Goodness, you're a terrible guesser. Weel, goodbye!...for now. MWAHAHAHAHAHAH
~

Thursday, December 18, 2014

Scads of New Items and Pet Foxes return!

Hey everybody! So, TOOOOONS of new stuff today, and this time I DIDN'T take a week off from posting! On the 18th day of da Jamaalidays, Mira gave to me:
A Giant Ornament!!! A new gift for Carrot Day. Yep, it's Carrot Day 2014! WOOOO!!!! I was gonna make a new background but then I was like NOPE so I didn't. I put this ornament under my new-and-improved Christmas tree:
Yep, I finally upgraded to the actual Jamaaliday Tree. It used to be the Big Pine Tree, but that was getting way too small. It haunted me at nights.




SOOOO SLEEP DEPRIVED no, not really. Well, here's somethin' new! AJHQ changed the loading screen!! Yay ^o^ Here's the pictures I've managed to take so far:


Aww, they're so CUTE! Now they have a summer loading screen and a winter one! Okay, time for more new newsworthy things:
Awwwwww!!!!! Wittle foxes have come back to the Diamond Shop! Yey! It's been more than 2 years since they first made their appearance in November 2012. They were the member gift! (Remember those? :'( ) Here's the second page:
Yep, the Jamaaliday Rescue. Haha, I'm ahead of you, AJHQ! >:D Onto page numero trois.
Ooo, Jay May Lay Day Ay-tems! Hey, those are all words! Except ay-tems. These gifts and items will keep you happy and warm all winter long! Time for page cuatro!
WOOOOO IT'S 2015 *explodes in confetti* Well, soon. I CAN'T WAIT!!! It is kind of awesome that it said it will be Jamaa's BEST YEAR YET! Last year it just said...
Thank you, Animal Jam World for the picture
I'm excited!! I wonder what's going to happen?! Oh! Before I go, we have TONS of new items in the stores today!! (And yes, I said today! All this stuff came in today!)

Look at that lovely assortment! Now you'll have plenty of decorations, including 4 all-new ornaments for your tree! And a gift hat! WOOO!! Okay, time to go. Bye guys, see you tomorrow!
~

Wednesday, December 17, 2014

Hot Cocoa Set and Snowman

Hey sremmaJ! While you're figuring that one out, Ooooon the seventeenth day of the Jamaalidays, Mira gave to me...
A cute little hot cocoa set! Aww! It'll be perfect for cold winter days! The cups are just TO CUTE!!! <3 Speaking of hot chocolate, I found this cup on my stairs yesterday...
It was just sitting there. Maybe it got loose out of my cocoa machine and wanted to sit on the stairs for a while. Hmm... actually I think it's a glitch. Well, here's today's new item!
Oh, the classic snowman. I wonder if this year they'll also make a snowoman. They did make the Snow Family. Well, here's our update:
Oh, what great judjement! I type in "owl city" and AJ deems it inappropriate; while you can still say "skrillex". What the flaming turd, Animal Jam?! Owl City is the most innocent and nice band ever. And it mentions owls, which are animals, which ties into Animal Jam! ugh. I just needed to vent. Bye guys!
~

Tuesday, December 16, 2014

Holiday easter eggs, Sun Hats and Carrot Day!

Hey peoples! That's what they say in trains and buses. Or maybe it's persons. Hmm. Well, Hanukkah has officially started! Yeah! That must be awesome! I'm not Jewish, but yay for the people that are! Oh, by the way, when you search "hanukkah" in Google...
Also, if you search "Christmas" or "Kwanzaa"...
I love it! They're cute ways of spreading holiday cheer. Oh, here's a Thanksgiving easter egg:
It's a little Thanksgiving platter instead of the traditional bell! How cute! I like how it's leaves instead of a turkey. My family and I doesn't eat turkey, but we don't eat leaves! XD Okay, sorry. This is an Animal Jam blog, not a Google/tech/easter egg...thing. So here's something Animal Jamy! On the 16th day of the Jamaalidays, Mira gave to me...
A Jamaaliday Mat from last year! Uh huh, great.... I guess we did get an all-new gift on Sunday, so I'm not complaining, but I really wish AJ would give out new gifts. Discard. Well, today's new items are...
The Reindeer Mask! Not the bottom one. Now you can have reindeers on your face and your feet! Just what everyone wants! There's also a new returning holiday favorite, the Giant Candy Cane!
I can hear the old people now. "STOP LICKING THE LAWN FURNITURE!" That would be a great fly trap if you put it in your house. Of course, you could never actually eat it after that... My town has been really gloomy all week. I wish the sun would come out.
Hmm. Well, I read that the sun is big, but not in that sense... XD You should see it on my bunny!
It's seriously taking up 90% of her body! She could turn light blue and completely blend in with it. The perfect hiding place! Oh, and I promise this is the last one, but look at the Epic Sun Hat (this item) on the giraffes!
The hat is like "Nawm nawm nawm I think I'll have this giraffe for lunch" and the giraffe is like "..What? Huh? What's going on?" XD I love messing around with clothes. Yep, that probably sounded wrong so I'm not going to say it again. Now for some announcements!

1. THURSDAY, DECEMBER 18TH IS CARROT DAY! It's the official day that me and my 5th grade class made up 2 years ago, and I will give 3 people a present if they wear orange on Thursday and Jam-a-Gram me about it! Spread the word!

2. Wonder what I'm doing with all these daily Jamaaliday gifts? You'll find out very soon! I'm making a video that I will release on YouTube on December 31st.

Make sure you take part in Carrot Day! Okay, time for our update!
I saw this in Coral Canyons. It's an eagle with a soccer ball face. No explanation necessary. All right, bye!!
~

Pet Rules

Oh hey, you've made it to the bottom of the page. Well, now that you're here, it's now your responsibility to make sure the pets get fed. So:
1. Feed Pete 2 or 3 fish. DON'T FEED HIM MORE THAN THAT!! He'll fall over!
2. Over on the Fun Stuff page, feed the fishes about 15 pieces of food (5 clicks) Don't let the red one eat all the food! She's very greedy.
3. And finally, feed Rosie who is also on the Fun Stuff page. She needs about 2 apples and 1 piece of broccoli every day. She loves being brushed, so you should pet her with the brush too!

That's all! Now go feed them. THEY'RE HUNGRY. Oh, and by the way did I mention they need these daily?